Δευτέρα 12 Ιουλίου 2010

«Δεν εχω πρεμουρα να γινω παλι δημαρχος, αν δεν παρω χρισμα παω σπιτι μου»...


Νέες εξελίξεις στις διαδικασίες του ΠΑΣΟΚ για την επιλογή του υποψήφιου δημάρχου Λιβαδειάς μετά τις πρόσφατες δηλώσεις του νυν δημάρχου Λιβαδειάς Δημήτρη Τσιφή.
Ο Δημήτρης Τσιφής για μια ακόμα φορά αιφνιδίασε λέγοντας πως δεν έχει καμιά πρεμούρα να γίνει δήμαρχος και πως αν δεν πάρει το χρίσμα από το ΠΑΣΟΚ θα πάει σπίτι του.
Το γεγονός αυτό όπως εκτιμούν στελέχη του Κινήματος λύνει τα χέρια της Ν.Ε. που συνεδριάζει στο πλαίσιο της διαβούλευσης που ήδη έχει ξεκινήσει και σύντομα ολοκληρώνεται. Ο κ. Τσιφής λοιπόν σε δηλώσεις μετά την πρόσφατη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου αφού εμφανίστηκε υπερήφανος για το έργο του τόνισε χαρακτηριστικά: «Μακάρι να με προτείνουν και να είμαι δήμαρχος και την άλλη τετραετία γιατί εγώ δεν έχω πρεμούρα να γίνω δήμαρχος για να με βρίζει η κάθε μια τυχάρπαστη. Αν δεν πάρω χρίσμα θα πάω σπίτι μου». Υποστήριξε επίσης ότι παραποιήθηκαν από τους πέντε συνυποψηφίους του τα λεγόμενα του κατά την πρόσφατη συνεδρίαση της Ν.Ε. ΠΑΣΟΚ Βοιωτίας και πρόσθεσε: «Είμαι δήμαρχος και κακώς μπήκα στις διαδικασίες επιλογής αλλά για να μη χαλάσω ορισμένες σχέσεις μπήκα». Όπως λένε οι ίδιοι κύκλοι δεν μπορεί ο δήμαρχος να δηλώνει ότι δεν συμφωνεί με τις διαδικασίες του κόμματος και να συμμετέχει σε αυτές αφήνοντας να εννοηθεί πως το έκανε μόνο και μόνο για να διατηρήσει σχέσεις ή ισορροπίες. Και προσθέτουν: «Οι μικροπολιτικές σκοπιμότητες δεν έχουν θέση σήμερα στο ΠΑΣΟΚ, που ως στόχο έχει να προχωρήσει ο Καλλικράτης».
Και μετά απ΄ όλα αυτά κύριοι του ΠΑΣΟΚ, όσοι επιμένετε, θα τον παρακαλάτε ακόμα;

Δεν υπάρχουν σχόλια: