Πέμπτη 22 Ιουλίου 2010

Βασίλειος Στενός: Ένα δημιουργικό μυαλό, ένας επιχειρηματίας – εφευρέτης


«Σκοπός μου είναι η αναζήτηση των επιχειρηματικών κεφαλαίων που απαιτούνται για την υλοποίηση των εφευρέσεών μου, τις οποίες έχω κατοχυρώσει με διπλώματα ευρεσιτεχνίας» λέει στα ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΝΕΑ, την περιοδική έκδοση του Επιμελητηρίου Βοιωτίας που κυκλοφορεί, ο κ. Βασίλειος Στενός, επιχειρηματίας και ιδιοκτήτης των «Ολυμπιακά Μάρμαρα ΔΕΛΦΩΝ», που συμμετείχε ως μέλος του Επιμελητηρίου Βοιωτίας στο πλαίσιο του τριήμερου επιχειρηματικού προγράμματος (30 Ιουνίου – 3 Ιουλίου 2010) της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας.
Ο κ. Στενός – μεταξύ άλλων – παρουσίασε αναλυτικά την εφεύρεση, ενός ερπυστριοφόρου μηχανήματος (φορτωτής) που έχει μετατραπεί από τον ίδιο σε κατασβεστικό όχημα χρησιμοποιώντας χώμα με ταυτόχρονη επίσης εκκαθάριση της εστίας. «Παράλληλα, το μαχαίρι ξύνει την επιφάνεια του εδάφους και την καιόμενη ύλη την μετατρέπει και αυτή αυτομάτως σε κατασβεστικό υλικό. Εδώ, δηλαδή, είναι το μυστικό του μηχανήματος αφού η τροφοδοσία του γίνεται αδιάκοπα κατά την διάρκεια μια πυρόσβεσης» μας εξηγεί ο επιχειρηματίας – εφευρέτης. Μάλιστα, το συγκεκριμένο μηχάνημα (φωτογραφία) έχει πάρει μέρος με επιτυχία σε πυρκαγιές στην Αντίκυρα (1982), στα Άσπρα Σπίτια (1983), στη Θάσο (1985) στην Λάρυμνα και το Μαρτίνο αλλά και στην Άκρη (2001), κυρίως τις νυχτερινές ώρες όταν αδυνατούσαν να επέμβουν άλλα πυροσβεστικά οχήματα. «Αναζητώ, λοιπόν, μια επενδυτική ευκαιρία προκειμένου η πατέντα μου αυτή να βρει πρόσφορο έδαφος, να εκσυγχρονιστεί ακόμη περισσότερο και να αναπαραχθεί προς όφελος του κοινωνικού συνόλου» τονίζει ο κ. Στενός.
Επιπλέον, ο ίδιο εφευρέτης έχει κατοχυρώσει και την πατέντα παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας μέσω του κυματισμού της θάλασσας, μια ακόμη εφεύρεση του που έχει τύχει θετικών σχολίων. «Βαθιά μου επιθυμία – την οποίο έχω κάνει γνωστή στην οικογένειά μου – είναι εάν κάτι από τα δύο προχωρήσει προς υλοποίηση ( με βασική προϋπόθεση ο,τι γίνει να γίνει στη Βοιωτία ) η πλειοψηφία των χρήματα που θα προκύψουν, να προορίζονται για κοινωφελείς σκοπούς. Εύχομαι και ελπίζω το πρόγραμμα «Synergassia» να καρποφορήσει και να προωθηθούν στις χώρες τους οι ιδέες μας για όσους ενδιαφέρονται να δραστηριοποιηθούν μέσω αυτών στον τόπο μας» καταλήγει ο κ. Στενός

Δεν υπάρχουν σχόλια: