Παρασκευή 18 Φεβρουαρίου 2011

Μιχ. Γιαννάκης: «Στον ψηφιακό αναλφαβητισμό οδηγείται η νέα γενιά»


«Στον ψηφιακό αναλφαβητισμό οδηγείται η νέα γενιά» σύμφωνα με την ερώτηση που κατέθεσε προς το Υπουργείο Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης & Θρησκευμάτων ο βουλευτής Βοιωτίας της Νέας Δημοκρατίας, κ Μιχάλης Γιαννάκης, ζητώντας διευκρινήσεις για το κατά πόσο επίκειται υποβάθμιση των μαθημάτων της Πληροφορικής και της Ιστορίας από υποχρεωτικά σε μαθήματα επιλογής.

«Η γνώση της ιστορίας είναι απολύτως απαραίτητη τόσο για τους νέους, όσο και για όλους τους Έλληνες, αφού διαθέτουμε την πλουσιότερη και αρχαιότερη Ιστορία της Ευρώπης» τονίζει ο Μιχάλη Γιαννάκης και ζητά από την κυβέρνηση την ουσιαστική διαβούλευση με την εκπαιδευτική κοινότητα, πριν λάβει τις οριστικές της αποφάσεις.

ΕΡΩΤΗΣΗ

ΠΡΟΣ : Υπουργό Παιδείας Θρησκευμάτων και Δια Βίου Μάθησης
Αθήνα, 18 Φεβρουαρίου 2011
ΘΕΜΑ: « Μετάθεση μαθήματος Πληροφορικής και Ιστορίας από υποχρεωτικά σε επιλογής»

Κυρία υπουργέ,
Το τελευταίο χρονικό διάστημα δημοσιεύματα του τύπου αναφέρουν πώς στο ΥΠΔΒΜ&Θ προτείνεται η αναδιάρθρωση του διδακτικού προγράμματος στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Ένα από τα σενάρια που δεν έχει διαψευστεί επίσημα από την ηγεσία του ΥΠΔΒΜ&Θ είναι η μετάταξη των μαθημάτων της Ιστορίας και της Πληροφορικής από υποχρεωτικά μαθήματα σε μαθήματα επιλογής.

Αν αυτή η πληροφορία επιβεβαιωθεί μιλάμε τελικά για την ουσιαστική υποβάθμιση και των δύο μαθημάτων που μέχρι σήμερα διδάσκονταν στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση ως υποχρεωτικά μαθήματα. Η γνώση της ιστορίας είναι απολύτως απαραίτητη τόσο για τους νέους, όσο και για όλους τους Έλληνες, που διαθέτουμε την πλουσιότερη και αρχαιότερη Ιστορία της Ευρώπης.

Ταυτόχρονα η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ εγκαινίασε πρόσφατα το πρώτο ψηφιακό σχολείο στην Ελλάδα στην Λήμνο όπου και επισήμανε την αναγκαιότητα των Ελλήνων μαθητών να είναι μέτοχοι στις νέες εξελίξεις και όχι ουραγοί των τεχνολογικών εξελίξεων. Εφόσον το μάθημα της πληροφορικής γίνει μάθημα επιλογής τότε στην ουσία καταδικάζουμε τη νεολαία σε ψηφιακό αναλφαβητισμό. Η πληροφορική και η γνώση των νέων τεχνολογιών δίνει στους νέους της χώρας μας την δυνατότατα να είναι παρών στις εξελίξεις και να καλλιεργήσουν την «αλγοριθμική» σκέψη, συμβάλλοντας έτσι στη δημιουργία μιας ολοκληρωμένης προσωπικότητας.

Τέλος η ίδια η αγορά εργασίας, απαιτεί τη χρήση των νέων τεχνολογιών από τους εργαζόμενους.

ΚΑΤΟΠΙΝ ΤΟΥΤΟΥ ΕΡΩΤΑΤΑΙ Η ΚΥΡΙΑ ΥΠΟΥΡΓΟΣ:
- Θα παραμείνουν ως υποχρεωτικά στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση τα υπόψη μαθήματα;
- Ποιες είναι οι προθέσεις του υπουργείου για τη μετάθεση αυτών των δύο μαθημάτων από υποχρεωτικά μαθήματα σε μαθήματα επιλογής;
- Έχει συζητήσει η κυβέρνηση τέτοιο ενδεχόμενο με την εκπαιδευτική κοινότητα και αν ναι, που έχουν καταλήξει αυτές οι συζητήσεις;

Ο ΕΡΩΤΩΝ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ
ΜΙΧΑΛΗΣ ΓΙΑΝΝΑΚΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια: