Τετάρτη 9 Νοεμβρίου 2011

Γ. Κατσιμπάρδης: Ήρθε η ώρα για την απλή αναλογική


Κατά τη διάρκεια των 23 χρόνων που ήμουν βουλευτής Βοιωτίας του ΠΑ.ΣΟ.Κ. επανειλημμένα είχα θέση το θέμα της ¨Απλής Αναλογικής¨ στα κομματικά όργανα (Κ.Ε. και Ε.Γ.), και στη συνέχεια με σειρά άρθρων μου στα Μ.Μ.Ε. αλλά και με ομιλίες μου στο Κοινοβούλιο. Μάλιστα, ακόμη και όταν ήμουν μέλος του Ε.Γ. του ΠΑ.ΣΟ.Κ. και υφυπουργός Εσωτερικών είχα τοποθετηθεί στη Βουλή υπέρ της ¨Απλής Αναλογικής¨ – παρά το ότι η κυρίαρχη τότε τάση στο κόμμα μου ήταν αντίθετη – εξαιτίας και της έλλειψης της απαραίτητης κουλτούρας – γεγονός που το πλήρωσα τότε πολιτικά.

Όμως, οι εξελίξεις των τελευταίων ημερών, οι οποίες οδηγούν σε άτυπη αξιοποίηση της ιδέας της ¨Απλής Αναλογικής¨ με δικαιώνουν πολιτικά, έστω και με αρκετή καθυστέρηση.

Εύχομαι τώρα και πιστεύω ότι μπορούμε να πάμε προς το καλύτερο και σ’ αυτό θα βοηθήσει η θεσμοθέτηση πλέον από τη Βουλή και η συνταγματική κατοχύρωση της ¨Απλής Αναλογικής¨, ώστε να ανοίξει επιτέλους ο δρόμος που θα οδηγεί τα κόμματα σε προγραμματικές συμφωνίες, συναινέσεις και συνεργασίες χωρίς προαπαιτούμενα, προς όφελος της πολιτείας, της πολιτικής και των πολιτών. Πηγή www.tabloid.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: