Δευτέρα 21 Νοεμβρίου 2011

Μ. Χρυσοχοΐδης: Δικαιούμαι να είμαι υποψήφιος


Την πρόθεση του να είναι υποψήφιος για την αρχηγία του ΠΑΣΟΚ γνωστοποίησε σε συνέντευξή του στον Real FM, ο Μιχάλης Χρυσοχοΐδης, την ώρα που ο Γιώργος Παπανδρέου συνεχίζει τις επαφές του με κορυφαία στελέχη του Κινήματος.

«Είμαι ένας πολιτικός, ένα στέλεχος της παράταξης μας που έχω μια μακρά θητεία. Νομίζω είμαι χρήσιμος για την πολιτική και τον τόπο σήμερα. Δικαιούμαι κάποια στιγμή να θέσω και εγώ με την σειρά μου την υποψηφιότητά μου, αν τυχόν τεθούν διαδικασίες στο ΠΑΣΟΚ, αλλά υπό την προϋπόθεση ότι θα εφαρμόσουν όλοι με σεβασμό τις διαδικασίες», δήλωσε ο κ. Χρυσοχοΐδης.

Απαντώντας εξάλλου σε ερώτηση για το σχηματισμό της νέας κυβέρνησης, εκτίμησε ότι «το πρόσωπο του κ. Παπαδήμου λειτουργεί ανακουφιστικά και θετικά στους πολίτες και τους εταίρους». Διαβάστε αναλυτικότερα στο http://www.naftemporiki.gr/news/cstory.asp?id=2095235

Δεν υπάρχουν σχόλια: