Δευτέρα 25 Φεβρουαρίου 2013

Η Εύα Ρέντζου δημιουργεί για τους Ορχομένιους Ακαδημαϊκούς...

Η Επιστήμη και η Συνέχειά της, η Γνώση που παραδίδεται από το παρελθόν, αλλά και η κατάκτηση της νέας (γνώσης) στο μέλλον, είναι τα βασικότερα γνωρίσματα της ιδέας για τη δημιουργία αυτού του βραβείου. Μάρμαρο για την έννοια του "περασμένου" και πλέξιγκλάς για την έννοια του "επόμενου". Το σπειροειδές στοιχείο παραπέμπει στον εσωτερικό διάκοσμο των τάφων της Μυκηναϊκής περιόδου και σε ένα από τα σπουδαιότερα μνημεία της (θολωτός τάφος), που βρίσκεται στον Ορχομενό. Ιδιαίτερη πατρίδα δική μου, αλλά και των προσώπων που θα βραβευθούν το βράδυ της Κυριακής 3/3/2013. Κάπως έτσι έχουν τα πράγματα... Τιμή μου, αφού μου ανατέθηκε Από συντοπίτες μου, για συντοπίτες μου...

Εύα Ρέντζου, 
Απόφοιτος της Ανώτατης Σχολής Καλών Τεχνών Αθηνών,
Ιδιοκτήτρια της Σχολής "The Art House", Σοφοκλέους 30 Λιβαδειά, τηλ. 22610 24823. 

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Μπορεί να μου πει κάποιος σας παρακαλώ πώς και με ποιόν τρόπο εντοπίσθηκαν ή /και επιλέχθηκαν οι ....ακαδημαϊκοί ; Γιατί εγώ είμαι.! Αλλά κανένας ..... Δε με κάλεσε...!
Και τέλος ποιοί είναι ........γιατί δε βλέπουμε τα ονοματά τους;

Το καθημερινό βήμα της πόλης μας! είπε...

Κι` εσείς ποιος είστε; Δεν έχετε ονοματεπώνυμο;