Τρίτη 29 Απριλίου 2014

"Καλή επιτυχία" στην υποψηφιότητα του κ. Αποστόλη Λ. Δαγδελένη στο Δήμο Θηβαίων

Φίλες , φίλοι   συμπολίτες  του Δήμου Θηβαίων

Αποφάσισα μετά από ώριμη σκέψη να συμμετέχω στις αυτοδιοικητικές  εκλογές του 2014 στο Δήμο Θηβαίων, γιατί θεωρώ ότι είναι μια ώρα ευθύνης για όλους μας και μια τελευταία ευκαιρία να αλλάξει επιτέλους  ο Δήμος  μας.                                                                                           Πιστεύω, ότι είναι ώρα να κάνω κάτι παραπάνω για την πόλη μου και την περιοχή μας !
Η απόφαση μου αυτή έρχεται κόντρα στα μέχρι  χθες πιστεύω μου, και σε αντίθεση με την προσωπική μου ηρεμία και τις σκέψεις που είχα ότι το μόνο χρέος  στον τόπο μου, είναι να συνεχίσω ως εργάτης της Ένωσης Μικρασιατών Θήβας για να προχωρήσουν και να ολοκληρωθούν οι στόχοι για τους οποίους με πολύ αγάπη και περίσσιο μεράκι προγραμματίζουμε.
Χωρίς η  προσπάθεια  να αλλάζει στόχο και δεδομένα , θεωρώ  ότι  η προσφορά μου στο σύλλογο θα έχει την ίδια  και μεγαλύτερη δυναμική.

Η απόφαση μου αυτή ξεπερνά τα όρια του θέλω και αγγίζει τα όρια του ΟΦΕΙΛΩ!!!
Οφείλω λοιπόν να δώσω  έμπρακτα την αγάπη στη πόλη που γεννήθηκα και μεγάλωσα, στη πόλη που παρά την δυνατότητα που είχα δεν εγκατέλειψα ποτέ,  στην πόλη που ζουν οι φίλοι οι συγγενείς και μεγαλώνουν τα παιδιά μου.                                                                                                           Οφείλω να  εργαστώ για μια πόλη και μια περιοχή καλύτερη , που δεν έχει αλλάξει πολύ από τότε που μεγάλωνα  εγώ , διεκδικώντας καλύτερες  προϋποθέσεις διαβίωσης  για όλους τους κατοίκους της.                                                                                                                                                  Οφείλω να αντισταθώ σε όλους αυτούς που έχουν κάνει την ενασχόληση με τα  κοινά   επαγγελματική υπόθεση, θέτοντας  στη διάθεση σας την υποψηφιότητα μου ως Δημοτικός Σύμβουλος για να την αξιολογήσετε  εσείς.                                                                   
Από την πλευρά μου οφείλω να εργαστώ  για  ένα  Δήμο :
·        Πρωτοπόρο σε όλους τους τομείς και φιλικό για τους κατοίκους του
·        που οι πολίτες του θα βρίσκουν τον τρόπο και τις προϋποθέσεις να εκφράζονται μέσα από δράσεις πολιτισμού και αθλητισμού
·        που όλοι μαζί θα διεκδικήσουμε τα συμφέροντα του και θα απολαμβάνουμε τον πλούτο του προσφέροντας τον για το κοινό καλό.
 
Συμπορεύομαι  με τον  Σταμάτη Χαλβατζή και τον συνδυασμό «Δήμος Θηβαίων-Ώρα Ευθύνης» με σημαντικούς συμπολίτες μας, γιατί μας ενώνει η αγωνία για το αύριο και το ίδιο κοινό όραμα  για  ένα Δήμο σύγχρονο, αυτάρκη, αντάξιο της πλούσιας πολιτιστικής του κληρονομιάς που παραμένει αναξιοποίητη  τόσα χρόνια..
Η αγωνία μου η πόλη και η περιοχή μας να αναδειχθούν σε πρωταγωνιστή και να μην παραμείνουν ουραγοί θα είναι η έννοια μου και το καθημερινό ενδιαφέρον.
Η Θήβα του Ευαγγελιστή Λουκά, της Αντιγόνης, του Κάδμου του Επαμεινώνδα, του Πίνδαρου του Ηρακλή, του Διόνυσου κ.α. με αυτό τον πλούσιο ιστορικό πολιτισμό και τα μοναδικά θρησκευτικά μνημεία, πρέπει επιτέλους να αλλάξει.
Η περιοχή μας έχει  υπέροχο και ανεκμετάλλευτο ανθρώπινο δυναμικό  που οφείλουμε να τους  δώσουμε τις προϋποθέσεις να ξεδιπλώσουν το ταλέντο, τις γνώσεις και τα προσόντα τους αλλά και τη δυνατότητα  να βγουν μπροστά, να τους αναδείξουμε και να τους δούμε να πρωταγωνιστούν σε κάθε επίπεδο.
Είναι γεγονός ότι βιώνουμε μία δυσκολότατη περίοδο, οπού θεσμοί και πολιτισμός βάλλονται. Κανείς δεν πρέπει να μείνει αδιάφορος. Η ευθύνη βαραίνει όποιον δεν κάνει κάτι για να βελτιώσει τα πράγματα και ειδικά όποιον μπορεί να διαθέσει τις δυνάμεις του , αλλά μένει απαθείς.                                          
Βαρέθηκα –όπως όλοι- να ακούω ευχές και μοιρολόγια. Κανείς δεν τα έχει ανάγκη , παρά μόνο όσοι ελπίζουν σε ένα «θαύμα» ή στον «άλλο» γιατί οι ίδιοι «ότι ήταν να κάνουν, το κάνανε ή γιατί προτιμούν εκ του ασφαλούς την κριτική από τη συμμετοχή…»
Δεν είμαι πολιτικός -και δεν θα γίνω- δεν έχω δεσμεύσεις και εξαρτήσεις από κανέναν , αλλά θέλω -και ξέρω πως- να προσφέρω στην ανάπτυξη του πολιτισμού στη Θήβα και στην ανάδειξη του Δήμου Θήβας πολύπλευρα .
Εύχομαι και ελπίζω αυτή τη φορά οι συμπολίτες μας να επιλέξουν το καλύτερο, το πιο άξιο να τους εκπροσωπεί για να αγωνιστεί  ουσιαστικά για τα συμφέροντα και την καθημερινότητα των πολιτών του Καλλικρατικού Δήμου  Θηβαίων.
Γιατί δυστυχώς  δεν έχουμε τα περιθώρια για άλλα πειράματα. !!!
Είναι ώρα ευθύνης για όλους μας !!! Ας μην πάει και αυτή τη φορά χαμένη.

                                                                    
                                                     Αποστόλης Λ. Δαγδελένης
                                              Απόστρατος Πολεμικού Ναυτικού