Τρίτη 27 Μαΐου 2014

Το μετεκλογικό μήνυμα του κ. Κώστα Ξηρογιάννη

 ΟΙ ΔΗΜΟΤΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ  της 18ης και 25ης Μαΐου τελείωσαν.
 Το αποτέλεσμα γνωστό. 
Ως γνήσιος Δημοκράτης έργω και λόγω είμαι υποχρεωμένος με όποιες ενστάσεις θα μπορούσαν να εκφραστούν, να αποδεχτώ το αποτέλεσμα και να συγχαρώ τους νικητές και να τους ευχηθώ ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ  στο έργο τους.
Σε θεωρητικό ερώτημα τι θα μπορούσε να μου έχει μείνει απ΄αυτές τις εκλογές αβίαστα θα έλεγα θα προτιμούσα προσωπικά να μην τις είχα ζήσει ποτέ. 
Είμαι δια  ΒΙΟΥ  ΕΥΓΝΩΜΩΝ  σε όλους εκείνους που  ενεργά συμμετείχαν σ΄αυτή την προεκλογική περίοδο, έδωσαν τον εαυτό τους και τους ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ, καθώς επίσης και όλους εκείνους που με εμπιστεύθηκαν με την ψήφο τους. 
Ευχαριστώ και εκείνους που είδαν αρνητικά αυτή τη προσπάθεια που όμως με οδήγησαν να επαναπροσδιορίσω  τη ζωή μου στο εξής, να ξαναβρώ την οικογένειά μου, που τόσο ταλαιπωρήθηκε αυτά τα χρόνια, τους συγγενείς και τους φίλους μου. 
Έμαθα από μικρό παιδί να παλεύω στη ζωή παρ΄ότι δεν ζήτησα προσωπικά τίποτα, εκείνη μου χαρίστηκε οικογενειακά , επαγγελματικά και  κοινωνικά . 
Βάδιζα και βαδίζω με συγκεκριμένο κανόνα στη ζωή γιατί γνωρίζω ότι η ζωή έχει επιτυχίες και αποτυχίες.
Τις επιτυχίες πρέπει κανείς να τις αντιμετωπίζει με μετριοφροσύνη, τις δε αποτυχίες με αξιοπρέπεια. 
Αυτό θα κάνω και στη περίπτωση αυτή. 
Σας  ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ και σας ΑΓΑΠΩ όλους.   

Κώστας Ξηρογιάννης


Δεν υπάρχουν σχόλια: