Δευτέρα 18 Μαΐου 2009

Αγαπητοί αναγνώστες, ευχαριστώ όλους για τη συμμετοχή σας...
Δυστυχώς είμαι αναγκασμένος να διακόψω τη δημοσίευση των σχολίων που αφορούν το πρόσωπό μου καθώς μερικοί - εξ ιδίων κρίνοντες τα αλλότρια - θεωρούν πως αυτή η σελίδα έγινε για να προβληθώ και μέσω όλων εσάς να ικανοποιήσω τις "αρρωστημένες και υπερβολικές φιλοδοξίες μου"! (δεν κατάλαβα βέβαια γιατί δεν θα πρέπει να έχω φιλοδοξίες και ποιος είναι αυτός που θα μου απαγορεύσει να έχω;)
Προσωπικά την ικανοποίησή μου την έλαβα όταν με τίμησαν με την ψήφο τους 381 συμπολίτες μας… και γι` αυτούς εξακολουθώ να σπαταλώ χρόνο, κόπο και χρήματα αφού όπως ξέρετε οι αποζημιώσεις από το ΔΣ δεν φτάνουν να πάς και να έρθει στην Αθήνα… Δεν διαμαρτύρομαι, όμως, για κάτι που συνειδητά επέλεξα να κάνω και για μια ακόμη φορά θα πω ένα μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ σε όσους με τίμησαν με την επιλογή τους.
Εσείς, που θεωρείτε πως οι προτάσεις μου είναι "ξεπερασμένες ή ανούσιες", την επόμενη φορά που θέσω ξανά τον εαυτό μου στις ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΕΣ διαδικασίες να μη με επιλέξετε…
Γι` αυτό και δεν θα απολογηθώ σε κανέναν ανώνυμο συμπολίτη μου για τις προτάσεις που φέρνω στο ΔΣ… Θα απολογηθώ μόνο σε οποιονδήποτε από εσάς έχει το θάρρος της γνώμης του – όπως επώνυμα και εγώ προτείνω ο,τι επιθυμώ να θέσω υπ` όψιν του Συμβουλίου – να έρθει το απόγευμα στο ΔΣ και να μας πει τη γνώμη του δημόσια.
Άλλωστε, το παρακάτω σχόλιο μου ως υστερόγραφο αυτό θέλει να δηλώσει προς όλους σας: πως το ΔΣ είναι μια ανοικτή, δημόσια συζήτηση…

Όσο για τις φιλοδοξίες μου ή την ποιότητα της δουλειάς μου, αυτό θα το κρίνει ο χρόνος…
Καλή συνέχεια σε όλους!

Λάμπρος Ρόδης, Δημοσιογράφος - Δημοτικός Σύμβουλος Δήμου Ορχομενού

ΥΓ: Επειδή και σήμερα θα τρέχω σαν το Βέγγο για να προλάβω τις δουλειές μου, μπορεί να καθυστερήσω λίγο στο Συμβούλιο... Μην ανησυχείτε, όμως, θα έρθω... ελπίζω να μη καθυστερήσει το τραίνο των 6 παρά δέκα που παίρνω από Αθήνα μόνο καθώς δεν μας τρέχουν από τα μπατζάκια... Ραντεβού, λοιπόν, στις 7.45...

Δεν υπάρχουν σχόλια: