Πέμπτη 19 Νοεμβρίου 2015

Αδ. Γεωργιάδης: Εάν οι Νεοδημοκράτες μου εμπιστευτούν την αρχηγία της παράταξης, υπόσχομαι να δουλέψω σκληρά για την ανανέωση της

Του Άδωνι Γεωργιάδη*

Ο Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας είναι και εν δυνάμει Πρωθυπουργός. Και αυτό από μόνο του σηματοδοτεί την βαθύτερη έννοια της διαδικασίας αλλά συμβολίζει την βαρύτητα της ψήφου μας. Κατ' εμέ, πρέπει επίσης οι νεοδημοκράτες να σκεφθούν ότι πρέπει να ψηφίσουν με γνώμονα την αποτελεσματικότητα και αγωνιστικότητα του εκάστοτε υποψηφίου. Γιατί ο εν δυνάμει Πρωθυπουργός, νέος Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας, θα αγωνιστεί για να βγάλει την χώρα μας από την μιζέρια της κρίσης και το τέλμα που έχει επέλθει από την κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ.  Για αυτό και αξίζει να επιλέξετε εμένα στις 22 Νοεμβρίου. Γιατί είμαι διαφορετικός.
Δεν προέρχομαι από κανένα αλλά ούτε από τον λεγόμενο «κομματικό σωλήνα». Έχω μάθει από πολύ μικρή ηλικία να εργάζομαι σκληρά. Ξέρω τι σημαίνει να εργάζεσαι για βιοποριστικούς λόγους και με περισσότερα από 20 χρόνια ένσημα σκληρής δουλειάς ξέρω τις σημαίνει μόχθος και αποτέλεσμα στη δουλεία σου. Γνωρίζω τι σημαίνει να αγωνιάς για την πληρωμή των επιταγών για την επιχείρησή σου, να στέκεσαι στην ουρά για να πληρώσεις τη δόση της εφορίας σου, και να αγχώνεσαι για το στεγαστικό σου δάνειο.  Άρα, είμαι ένας από εσάς.
Διαφορά δεύτερη. Κατά την διάρκεια της πολιτικής μου διαδρομής, μου εμπιστεύτηκαν πολύ κρίσιμες θέσεις όπως τα Υπουργεία Ναυτιλίας και Υγείας και δεν άφησα ούτε μία ημέρα να πάει χαμένη. Και στις δύο θητείες μου, απέδειξα την όρεξη μου για δουλειά, την επιθυμία μου για προσφορά και την ικανότητα μου για αποτελεσματικό έργο. Επίσης, μου εμπιστευτήκαν δύο φορές την θέση του Κοινοβουλευτικό Εκπροσώπου της Νέας Δημοκρατίας, που τίμησα υπεύθυνα και με τιμή. Σε όλες τις θέσεις που μου εμπιστεύθηκαν εργάστηκα σκληρά για αποτέλεσμα και συνέπεια.
Διαφορά τρίτη. Είμαι ο μόνος που επιμένω και κάνω την ιδεολογική σύγκρουση με την αριστερά. Όχι γιατί είμαι πιο έξυπνος από τους άλλους, αλλά λόγω του χαρακτήρα μου και της ιδεολογίας μου. Οι υπόλοιποι τρεις συνυποψήφιοι μου δεν το τοποθετούνται καν σε αυτό. Χωρίς όμως να νικήσουμε ιδεολογικά την αριστερά, δεν θα μπορέσουμε ποτέ να κυβερνήσουμε σωστά την Ελλάδα.

Εάν οι Νεοδημοκράτες μου εμπιστευτούν την αρχηγία της παράταξης, υπόσχομαι να δουλέψω σκληρά για την ανανέωση της. Γιατί, πιστεύω πως η Νέα Δημοκρατία χρειάζεται ανανέωση σε όλα τα επίπεδα. Χρειάζεται να κάνει άνοιγμα στην κοινωνία. Να φέρει νέους ανθρώπους. Να αξιολογήσει όλα τα στελέχη της. Γιατί, μόνο έτσι, με δυνατή και ανανεωμένη Νέα Δημοκρατία θα μπορέσουμε να βγάλουμε την Ελλάδα από την κρίση.

*Ο κ. Άδωνις Γεωργιάδης είναι Υποψήφιος Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας 

Δεν υπάρχουν σχόλια: